Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Sylwia Cerecka, 2017-12-04
Nie dość, że możecie w Sugesterze tworzyć kampanie smsowe, ustawiać powiadomienia sms, gdy przyjdzie do Was np ważny mail lub ktoś z pracowników zmieni status w profilu klienta, to jeszcze umożliwiamy Wam wysyłanie pojedynczych smsów z systemu.
Jak to możliwe? To bardzo proste. Pamiętajcie tylko, by mieć aktywne konto w SMS API oraz by zaznaczyć w Sugesterze jeden checkbox odpowiedzialny za integrację z platformą. I gotowe!
Potem wystarczy już tylko wymyślić, co chcecie napisać klientowi, wejść na jego profil, kliknąć ikonkę i wybrać opcję Wyślij SMS. Wiadomość wysłana! :)
Więcej na temat smsów w Sugesterze znajdziecie w artykułach Integracja z SMSAPI oraz Wysyłanie smsingu.
O ile w zadaniach system daje naprawdę dużo możliwości, to może być ich przecież jeszcze więcej :) My o tym wiemy, dlatego dodaliśmy dwie nowe funkcje, które znacząco wpłyną na Waszą pracę:
szybsze wyszukiwanie dzięki opcji - stworzone przez ciebie-
Jeśli potrzebujecie wyszukać wszystkie zadania, które wyszły spod Waszej ręki, użyjcie do tego nowej funkcji, a system błyskawicznie wyświetli Wam tylko zadania, których jesteście twórcą.
foldery dostępne w Zadaniach
Foldery powstały z myślą o tych, którzy mają sporo zadań na przyszłość, nie chcą o nich zapomnieć, ale nie chcą też, żeby cała lista tasków z deadlinem na np. marzec 2018 była widoczna w ich inboxie. Dlatego teraz wystarczy stworzyć np folder Marzec 2018 i przypisać do niego wszystkie zadania przewidziane na ten czas. Dzięki temu zadania z dłuższym terminem wykonania już Wam nie umkną i są zawsze pod ręką.
Dlaczego jedni widzą w systemie więcej, a inni mniej? To zasługa ról, które możecie tworzyć w Sugesterze. Funkcja zapewnia pełne bezpieczeństwo w korzystaniu z systemu oraz umożliwia elastyczne zarządzanie uprawnieniami poszczególnych użytkowników.
Ponieważ system cały czas się rozwija i co rusz pojawiają się nowe opcje, dochodzą też nowe checkboxy przy definiowaniu roli dla pracownika.
Ostatnio dodaliśmy:
Co to oznacza? Jeśli macie włączoną integrację Sugestera z Fakturownią to za każdym razem po wystawieniu faktury w Fakturowni, w CRMie tworzy się automatycznie interes z linkiem do tej faktury. Dzięki temu każdy ma wgląd w wystawione dokumenty. Jeżeli chcecie by było inaczej i by tylko wybrani pracownicy widzieli faktury, albo by nie widział ich nikt - skorzystajcie z nowej opcji w Rolach Dostęp do faktur.
Tu zmieniło się naprawdę sporo. Wcześniej były tylko dwa chechboxy z ogólnym dostępem do formularzy i wyników. Teraz jest ich znacznie więcej, dlatego możecie już zaznaczać kto ma mieć dostęp tylko do swoich formularzy, kto może widzieć je wszystkie, a do kogo należy ostatnie słowo jeśli chodzi o ich kasowanie z systemu.
Wszystkiego o rolach dowiecie się z artykułu Uprawnienia (role) użytkowników.
Ponieważ integracja z Fakturownią co miesiąc zyskuje nowe rzesze fanów, dbamy by niczego im nie zabrakło :) Dlatego co chwilę poszerzamy zasób funkcji w integracji. Tym razem przyszła kolej na dokumenty i departamenty.
Co nowego w integracji?
Wszystko o integracji powie Wam artykuł Integracja z Fakturownia.pl
Jeśli potrzebujecie dodać do Waszej strony formularz, który pomoże Wam tworzyć bazę potencjalnych klientów czy będzie wspierał Wasz zespół obsługi klienta w zbieraniu opinii na Wasz temat, a nie macie pomysłu na jego zawartość, sięgnijcie po jeden z dostępnych szablonów formularzy, jakie pojawiły się w Sugesterze.
Do wyboru, oprócz tradycyjnych formularzy, macie też wysuwane z dołu lub wyskakujące. Szablony posiadają standardowe ustawienia i kod CSS, dzięki któremu formularz będzie dobrze się prezentował na Waszej stronie. Zawsze oczywiście macie możliwość dokonania zmiany czy to w ustawieniach, czy to w wyglądzie, wystarczy skorzystać z Edycji.
Jak dodać gotowy szablon na swoją stronę?
Przeczytajcie więcej o szablonach w poście Szablony formularzy
O tym, że działy można przypisywać w Sugesterze w zasadzie wszędzie - od maili, przez klientów, po interesy i projekty - to wszyscy wiemy. Ale to co zmieniliśmy ostatnio to automatyczne przypisywanie działu w sytuacji, gdy:
W Sugesterze pojawiła się kolejna możliwość zapisywania terminów wydarzeń. Tym razem wyszliśmy z propozycją dla wszystkich tych, którzy prowadzą hotele, domy weselne, restauracje i wszelkiego typu biznesy, gdzie wymagane jest bookowanie sal lub innych przestrzeni jakimi dysponujecie. Od teraz w Sugesterze możecie dokonywać rezerwacji. Koniec z kłopotem zapisywania klienta na tę samą godzinę.
Dla kogo?
Opcja została przygotowana przede wszystkim z myślą o tych naszych klientach, którzy prowadzą hotele lub domy weselne i potrzebują łatwego zapisywania rezerwacji, które będą mieć zawsze pod ręką. Nasz system pozwala nie tylko na zapisywanie takiej rezerwacji w danym dniu, ale też sprawdzanie dostępności wolnych terminów.
Jednak inne branże mogą równie śmiało zastosować timeline projektów w swojej firmie.
Jak zacząć korzystać?
Podążajcie za wskazówkami opisanymi w tym artykule :) Timeline projektów
Przypominamy, że w naszym systemie dajemy możliwość stosowania makr, które pozwalają automatyzować i dowolnie konfigurować zachowania systemu.
Z dnia na dzień możliwości jest coraz więcej, możemy np ustawić, by system wysyłał sms za każdym razem jeśli przyjdzie do systemu ważny mail lub by Sugester w określonym czasie wysłał do klienta email.
Opcji jest naprawdę wiele, więc zamiast je tu opisywać, odsyłamy do zapoznania się z dostępnymi makrami w artykule Makra - opis funkcji.
Na koniec dwie niewielkie, ale jakże wygodne funkcje.
Po pierwsze - dodaliśmy wyświetlanie sumy interesów na podglądzie projektu, w razie gdybyście się rozliczali z klientem w transzach lub gdybyście chcieli monitorować wydatki, jakie już na poczet projektu zostały z Waszej strony poczynione.
Po drugie - umożliwiliśmy wyszukiwanie Interesów po projektach.
Na tę chwilę to tyle. Przyznacie, że nazbierało się trochę tych nowości, dlatego zachęcamy Was do ich przejrzenia, a następnie wcielania w życie:)
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!