a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Oszczędzaj swój czas dzięki nowym funkcjom w Sugesterze - podsumowanie lipca 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-08-02

1. Oszczędzaj swój czas używając gotowych szablonów dokumentów

To że w Sugesterze możecie tworzyć umowy lub przygotowywać oferty dla swoich klientów już wiecie. Teraz chcemy Wam jeszcze udowodnić, że możecie to zrobić zupełnie sami, bez znajomości HTML, a nawet naszej pomocy.
Wszystko za sprawą gotowych szablonów, które dodaliśmy. Na razie domyślne szablony są 3, ale obiecujemy, że będzie ich więcej!

Gotowe szablony dokumentów - gdzie ich szukać?

* wystarczy wejść w interes lub klienta, dla którego przygotowujecie dokument
* kliknąć Dodaj własny szablon
* wybrać domyślny szablon, na podstawie którego tworzycie dokument

Gotowe! System automatycznie wklei skrypt szablonu, a Wam pozostanie już tylko wysłanie gotowego dokumentu do klienta.

Dokładne instrukcje znajdziecie w artykule Szablony dokumentów.

2. Użyj naszego kodu CSS w wyglądzie swoich formularzy

Udostępniając Wam nasze formularze, zadbaliśmy o to, by były one w pełni customizowane. Oznacza to, że tylko Wy macie wpływ na to, jakie treści formularze zawierają, a także jak wyglądają. Jak sprawić, by formularz dobrze wyglądał na stronie? Nic prostszego! Wystarczy użyć jednego z naszych dwóch przykładowych stylów CSS.

Jak to działa?

Własny styl CSS sprawia, że formularz dobrze się prezentuje i jest spójny ze stroną. Jeśli nie jesteście znawcami CSSa, wystarczy, że wybierzecie jeden z dostępnych stylów CSS widocznych w konfiguracji formularzy. Podobnie jak w przypadku szablonu dokumentów, system automatycznie doda wybrany styl do ustawień formularza.

Proste? Dowiedzcie się więcej na temat tworzenia i konfiguracji formularzy i przeczytajcie artykuł Tworzenie formularzy

3. Ukryj dane wrażliwe swojego klienta w wynikach formularza

Kontynuując temat formularzy, chcemy Wam powiedzieć o jeszcze jednej istotnej funkcji, jaka pojawiła się w zeszłym miesiącu. Mowa o danych wrażliwych, którymi możecie zarządzać teraz również w obrębie formularzy.

Gdzie znaleźć dane wrażliwe i do czego służą?

Dane wrażliwe to numer telefonu i adres email. Jeśli nie chcecie, by pozostali użytkownicy mieli dostęp do bazy kontaktów Waszych klientów, wystarczy że zaznaczycie w edycji klienta checkbox Dane wrażliwe. Wtedy użytkownik będzie widział na karcie klienta wszystkie dane poza tymi. Dokładnie ten sam efekt uzyskacie, zaznaczając Dane wrażliwe w konfiguracji formularzy. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.

Dodatkowe informacje na ten temat znajdziecie w artykule Tworzenie formularzy.

 

4. Stwórz własny raport projektów

Własne raporty projektów to nic innego jak szablony dokumentów, o których tyle ostatnio słyszycie. Stworzycie je dokładnie w ten sam sposób co szablon umowy czy oferty.

Po co tworzyć własne raporty?

Jeśli chcecie, żeby Wasi pracownicy trzymali rękę na pulsie i efektywnie śledzili dane dotyczące projektów w Waszej firmie, jak najszybciej przygotujcie dla nich taki szablon raportu.
Tworzenie własnych wariantów raportów przydaje się, gdy wielokrotnie przygotowujemy zestawienia tych samych danych.Szablonów może być wiele, także każdy z użytkowników może mieć przygotowany raport uwzględniający jego potrzeby i wyświetlać w nim tylko potrzebne mu statystyki. To duże ułatwienie i oszczędność czasu.

Stwórzcie swój pierwszy własny raport projektów, posiłkując się artykułem Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu i klienta, dodanie raportu jest analogiczne jak w opisie.

5. Zarządzaj efektywniej swoimi mailami za pomocą folderów

Tworzenie folderów w skrzynce mailowej ma służyć lepszej organizacji pracy i efektywniejszej obsłudze zgłoszeń. Jeśli korzystacie w firmie z jednej skrzynki mailowej, a klienci zasypują Was mailami, nie dopuśćcie, by wszystkie znajdowały się w jednym folderze. Stwórzcie foldery tematycznie i dodajcie reguły, które będą kierować wiadomości do odpowiednich folderów.

Skorzystajcie przy tym z nowych ustawień dla folderów, które pozwolą Wam określić:

* dla kogo folder ma być widoczny
* co będzie się działo z pustymi folderami
* oraz czy maile ze statusem Rozwiązane mają się w nich wyświetlać

Zarządzanie mailami nigdy nie było prostsze. Przeczytajcie artykuł Foldery w inboxie i wypróbujcie nowe ustawienia.

 

6. Wysyłaj z Sugestera kampanie mailingowe

Cały czas rozbudowujemy nasz mass mailing. Tym razem dodaliśmy opcję, dzięki której będziecie pewni, że cyklicznie wysyłana kampania mailingowa za każdym razem trafi do wszystkich odbiorców z listy mailingowej. Wszystko za sprawą nowej funkcji Wysyłka tylko raz na dany email. Uwaga! Funkcja jest dostępna tylko przy automatycznych kampaniach.

Jak to działa?

Listy mailingowe w kampaniach są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, dlatego używając funkcji Wysyłka tylko raz na dany email system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.

Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.

Więcej na temat kampanii mailingowych znajdziecie, zaglądając do kategorii Email marketing w naszej bazie wiedzy.

7. Nowy mail powitalny dla użytkowników portalu klienta

Portal pozwala zbierać informacje o wszystkich zgłoszeniach Waszych klientów i jednocześnie umożliwia im na bieżąco monitorowanie wszystkich sprawy. Funkcja jest ciągle rozbudowywana. Ostatnio dodaliśmy możliwość generowania własnego maila powitalnego, jaki dostaje klient po zarejestrowaniu się do portalu. Dzięki temu wiadomość powitalna będzie dostosowana do ogólnych wymogów Waszej firmy. Jeśli potrzebujecie stworzyć taki mail, zajrzyjcie do artykułu Portal klienta - ustawienie wiadomości powitalnej.

 

8. Dodawaj szybciej załączniki do interesów i zadań

Na koniec informacja dotycząca drag&drop w Sugesterze. Mamy komplet! Od teraz jednym ruchem myszy możecie dodawać załączniki nie tylko w mailach, klientach i projektach, ale także interesach i zadaniach.

Zerknijcie do naszego artykułu Dodawanie, przeciąganie i pobieranie załączników żeby dowiedzieć się więcej.

 

To na tyle jeśli chodzi o miesiąc lipiec. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nowe funkcje. Kolejna porcja newsów już niebawem!

Blog Nowe funkcje

Oszczędzaj swój czas dzięki nowym funkcjom w Sugesterze - podsumowanie lipca 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-08-02

1. Oszczędzaj swój czas używając gotowych szablonów dokumentów

To że w Sugesterze możecie tworzyć umowy lub przygotowywać oferty dla swoich klientów już wiecie. Teraz chcemy Wam jeszcze udowodnić, że możecie to zrobić zupełnie sami, bez znajomości HTML, a nawet naszej pomocy.
Wszystko za sprawą gotowych szablonów, które dodaliśmy. Na razie domyślne szablony są 3, ale obiecujemy, że będzie ich więcej!

Gotowe szablony dokumentów - gdzie ich szukać?

* wystarczy wejść w interes lub klienta, dla którego przygotowujecie dokument
* kliknąć Dodaj własny szablon
* wybrać domyślny szablon, na podstawie którego tworzycie dokument

Gotowe! System automatycznie wklei skrypt szablonu, a Wam pozostanie już tylko wysłanie gotowego dokumentu do klienta.

Dokładne instrukcje znajdziecie w artykule Szablony dokumentów.

2. Użyj naszego kodu CSS w wyglądzie swoich formularzy

Udostępniając Wam nasze formularze, zadbaliśmy o to, by były one w pełni customizowane. Oznacza to, że tylko Wy macie wpływ na to, jakie treści formularze zawierają, a także jak wyglądają. Jak sprawić, by formularz dobrze wyglądał na stronie? Nic prostszego! Wystarczy użyć jednego z naszych dwóch przykładowych stylów CSS.

Jak to działa?

Własny styl CSS sprawia, że formularz dobrze się prezentuje i jest spójny ze stroną. Jeśli nie jesteście znawcami CSSa, wystarczy, że wybierzecie jeden z dostępnych stylów CSS widocznych w konfiguracji formularzy. Podobnie jak w przypadku szablonu dokumentów, system automatycznie doda wybrany styl do ustawień formularza.

Proste? Dowiedzcie się więcej na temat tworzenia i konfiguracji formularzy i przeczytajcie artykuł Tworzenie formularzy

3. Ukryj dane wrażliwe swojego klienta w wynikach formularza

Kontynuując temat formularzy, chcemy Wam powiedzieć o jeszcze jednej istotnej funkcji, jaka pojawiła się w zeszłym miesiącu. Mowa o danych wrażliwych, którymi możecie zarządzać teraz również w obrębie formularzy.

Gdzie znaleźć dane wrażliwe i do czego służą?

Dane wrażliwe to numer telefonu i adres email. Jeśli nie chcecie, by pozostali użytkownicy mieli dostęp do bazy kontaktów Waszych klientów, wystarczy że zaznaczycie w edycji klienta checkbox Dane wrażliwe. Wtedy użytkownik będzie widział na karcie klienta wszystkie dane poza tymi. Dokładnie ten sam efekt uzyskacie, zaznaczając Dane wrażliwe w konfiguracji formularzy. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.

Dodatkowe informacje na ten temat znajdziecie w artykule Tworzenie formularzy.

 

4. Stwórz własny raport projektów

Własne raporty projektów to nic innego jak szablony dokumentów, o których tyle ostatnio słyszycie. Stworzycie je dokładnie w ten sam sposób co szablon umowy czy oferty.

Po co tworzyć własne raporty?

Jeśli chcecie, żeby Wasi pracownicy trzymali rękę na pulsie i efektywnie śledzili dane dotyczące projektów w Waszej firmie, jak najszybciej przygotujcie dla nich taki szablon raportu.
Tworzenie własnych wariantów raportów przydaje się, gdy wielokrotnie przygotowujemy zestawienia tych samych danych.Szablonów może być wiele, także każdy z użytkowników może mieć przygotowany raport uwzględniający jego potrzeby i wyświetlać w nim tylko potrzebne mu statystyki. To duże ułatwienie i oszczędność czasu.

Stwórzcie swój pierwszy własny raport projektów, posiłkując się artykułem Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu i klienta, dodanie raportu jest analogiczne jak w opisie.

5. Zarządzaj efektywniej swoimi mailami za pomocą folderów

Tworzenie folderów w skrzynce mailowej ma służyć lepszej organizacji pracy i efektywniejszej obsłudze zgłoszeń. Jeśli korzystacie w firmie z jednej skrzynki mailowej, a klienci zasypują Was mailami, nie dopuśćcie, by wszystkie znajdowały się w jednym folderze. Stwórzcie foldery tematycznie i dodajcie reguły, które będą kierować wiadomości do odpowiednich folderów.

Skorzystajcie przy tym z nowych ustawień dla folderów, które pozwolą Wam określić:

* dla kogo folder ma być widoczny
* co będzie się działo z pustymi folderami
* oraz czy maile ze statusem Rozwiązane mają się w nich wyświetlać

Zarządzanie mailami nigdy nie było prostsze. Przeczytajcie artykuł Foldery w inboxie i wypróbujcie nowe ustawienia.

 

6. Wysyłaj z Sugestera kampanie mailingowe

Cały czas rozbudowujemy nasz mass mailing. Tym razem dodaliśmy opcję, dzięki której będziecie pewni, że cyklicznie wysyłana kampania mailingowa za każdym razem trafi do wszystkich odbiorców z listy mailingowej. Wszystko za sprawą nowej funkcji Wysyłka tylko raz na dany email. Uwaga! Funkcja jest dostępna tylko przy automatycznych kampaniach.

Jak to działa?

Listy mailingowe w kampaniach są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, dlatego używając funkcji Wysyłka tylko raz na dany email system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.

Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.

Więcej na temat kampanii mailingowych znajdziecie, zaglądając do kategorii Email marketing w naszej bazie wiedzy.

7. Nowy mail powitalny dla użytkowników portalu klienta

Portal pozwala zbierać informacje o wszystkich zgłoszeniach Waszych klientów i jednocześnie umożliwia im na bieżąco monitorowanie wszystkich sprawy. Funkcja jest ciągle rozbudowywana. Ostatnio dodaliśmy możliwość generowania własnego maila powitalnego, jaki dostaje klient po zarejestrowaniu się do portalu. Dzięki temu wiadomość powitalna będzie dostosowana do ogólnych wymogów Waszej firmy. Jeśli potrzebujecie stworzyć taki mail, zajrzyjcie do artykułu Portal klienta - ustawienie wiadomości powitalnej.

 

8. Dodawaj szybciej załączniki do interesów i zadań

Na koniec informacja dotycząca drag&drop w Sugesterze. Mamy komplet! Od teraz jednym ruchem myszy możecie dodawać załączniki nie tylko w mailach, klientach i projektach, ale także interesach i zadaniach.

Zerknijcie do naszego artykułu Dodawanie, przeciąganie i pobieranie załączników żeby dowiedzieć się więcej.

 

To na tyle jeśli chodzi o miesiąc lipiec. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nowe funkcje. Kolejna porcja newsów już niebawem!

Blog Nowe funkcje

Oszczędzaj swój czas dzięki nowym funkcjom w Sugesterze - podsumowanie lipca 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-08-02

1. Oszczędzaj swój czas używając gotowych szablonów dokumentów

To że w Sugesterze możecie tworzyć umowy lub przygotowywać oferty dla swoich klientów już wiecie. Teraz chcemy Wam jeszcze udowodnić, że możecie to zrobić zupełnie sami, bez znajomości HTML, a nawet naszej pomocy.
Wszystko za sprawą gotowych szablonów, które dodaliśmy. Na razie domyślne szablony są 3, ale obiecujemy, że będzie ich więcej!

Gotowe szablony dokumentów - gdzie ich szukać?

* wystarczy wejść w interes lub klienta, dla którego przygotowujecie dokument
* kliknąć Dodaj własny szablon
* wybrać domyślny szablon, na podstawie którego tworzycie dokument

Gotowe! System automatycznie wklei skrypt szablonu, a Wam pozostanie już tylko wysłanie gotowego dokumentu do klienta.

Dokładne instrukcje znajdziecie w artykule Szablony dokumentów.

2. Użyj naszego kodu CSS w wyglądzie swoich formularzy

Udostępniając Wam nasze formularze, zadbaliśmy o to, by były one w pełni customizowane. Oznacza to, że tylko Wy macie wpływ na to, jakie treści formularze zawierają, a także jak wyglądają. Jak sprawić, by formularz dobrze wyglądał na stronie? Nic prostszego! Wystarczy użyć jednego z naszych dwóch przykładowych stylów CSS.

Jak to działa?

Własny styl CSS sprawia, że formularz dobrze się prezentuje i jest spójny ze stroną. Jeśli nie jesteście znawcami CSSa, wystarczy, że wybierzecie jeden z dostępnych stylów CSS widocznych w konfiguracji formularzy. Podobnie jak w przypadku szablonu dokumentów, system automatycznie doda wybrany styl do ustawień formularza.

Proste? Dowiedzcie się więcej na temat tworzenia i konfiguracji formularzy i przeczytajcie artykuł Tworzenie formularzy

3. Ukryj dane wrażliwe swojego klienta w wynikach formularza

Kontynuując temat formularzy, chcemy Wam powiedzieć o jeszcze jednej istotnej funkcji, jaka pojawiła się w zeszłym miesiącu. Mowa o danych wrażliwych, którymi możecie zarządzać teraz również w obrębie formularzy.

Gdzie znaleźć dane wrażliwe i do czego służą?

Dane wrażliwe to numer telefonu i adres email. Jeśli nie chcecie, by pozostali użytkownicy mieli dostęp do bazy kontaktów Waszych klientów, wystarczy że zaznaczycie w edycji klienta checkbox Dane wrażliwe. Wtedy użytkownik będzie widział na karcie klienta wszystkie dane poza tymi. Dokładnie ten sam efekt uzyskacie, zaznaczając Dane wrażliwe w konfiguracji formularzy. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.

Dodatkowe informacje na ten temat znajdziecie w artykule Tworzenie formularzy.

 

4. Stwórz własny raport projektów

Własne raporty projektów to nic innego jak szablony dokumentów, o których tyle ostatnio słyszycie. Stworzycie je dokładnie w ten sam sposób co szablon umowy czy oferty.

Po co tworzyć własne raporty?

Jeśli chcecie, żeby Wasi pracownicy trzymali rękę na pulsie i efektywnie śledzili dane dotyczące projektów w Waszej firmie, jak najszybciej przygotujcie dla nich taki szablon raportu.
Tworzenie własnych wariantów raportów przydaje się, gdy wielokrotnie przygotowujemy zestawienia tych samych danych.Szablonów może być wiele, także każdy z użytkowników może mieć przygotowany raport uwzględniający jego potrzeby i wyświetlać w nim tylko potrzebne mu statystyki. To duże ułatwienie i oszczędność czasu.

Stwórzcie swój pierwszy własny raport projektów, posiłkując się artykułem Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu i klienta, dodanie raportu jest analogiczne jak w opisie.

5. Zarządzaj efektywniej swoimi mailami za pomocą folderów

Tworzenie folderów w skrzynce mailowej ma służyć lepszej organizacji pracy i efektywniejszej obsłudze zgłoszeń. Jeśli korzystacie w firmie z jednej skrzynki mailowej, a klienci zasypują Was mailami, nie dopuśćcie, by wszystkie znajdowały się w jednym folderze. Stwórzcie foldery tematycznie i dodajcie reguły, które będą kierować wiadomości do odpowiednich folderów.

Skorzystajcie przy tym z nowych ustawień dla folderów, które pozwolą Wam określić:

* dla kogo folder ma być widoczny
* co będzie się działo z pustymi folderami
* oraz czy maile ze statusem Rozwiązane mają się w nich wyświetlać

Zarządzanie mailami nigdy nie było prostsze. Przeczytajcie artykuł Foldery w inboxie i wypróbujcie nowe ustawienia.

 

6. Wysyłaj z Sugestera kampanie mailingowe

Cały czas rozbudowujemy nasz mass mailing. Tym razem dodaliśmy opcję, dzięki której będziecie pewni, że cyklicznie wysyłana kampania mailingowa za każdym razem trafi do wszystkich odbiorców z listy mailingowej. Wszystko za sprawą nowej funkcji Wysyłka tylko raz na dany email. Uwaga! Funkcja jest dostępna tylko przy automatycznych kampaniach.

Jak to działa?

Listy mailingowe w kampaniach są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, dlatego używając funkcji Wysyłka tylko raz na dany email system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.

Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.

Więcej na temat kampanii mailingowych znajdziecie, zaglądając do kategorii Email marketing w naszej bazie wiedzy.

7. Nowy mail powitalny dla użytkowników portalu klienta

Portal pozwala zbierać informacje o wszystkich zgłoszeniach Waszych klientów i jednocześnie umożliwia im na bieżąco monitorowanie wszystkich sprawy. Funkcja jest ciągle rozbudowywana. Ostatnio dodaliśmy możliwość generowania własnego maila powitalnego, jaki dostaje klient po zarejestrowaniu się do portalu. Dzięki temu wiadomość powitalna będzie dostosowana do ogólnych wymogów Waszej firmy. Jeśli potrzebujecie stworzyć taki mail, zajrzyjcie do artykułu Portal klienta - ustawienie wiadomości powitalnej.

 

8. Dodawaj szybciej załączniki do interesów i zadań

Na koniec informacja dotycząca drag&drop w Sugesterze. Mamy komplet! Od teraz jednym ruchem myszy możecie dodawać załączniki nie tylko w mailach, klientach i projektach, ale także interesach i zadaniach.

Zerknijcie do naszego artykułu Dodawanie, przeciąganie i pobieranie załączników żeby dowiedzieć się więcej.

 

To na tyle jeśli chodzi o miesiąc lipiec. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nowe funkcje. Kolejna porcja newsów już niebawem!

Blog Nowe funkcje

Oszczędzaj swój czas dzięki nowym funkcjom w Sugesterze - podsumowanie lipca 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-08-02

1. Oszczędzaj swój czas używając gotowych szablonów dokumentów

To że w Sugesterze możecie tworzyć umowy lub przygotowywać oferty dla swoich klientów już wiecie. Teraz chcemy Wam jeszcze udowodnić, że możecie to zrobić zupełnie sami, bez znajomości HTML, a nawet naszej pomocy.
Wszystko za sprawą gotowych szablonów, które dodaliśmy. Na razie domyślne szablony są 3, ale obiecujemy, że będzie ich więcej!

Gotowe szablony dokumentów - gdzie ich szukać?

* wystarczy wejść w interes lub klienta, dla którego przygotowujecie dokument
* kliknąć Dodaj własny szablon
* wybrać domyślny szablon, na podstawie którego tworzycie dokument

Gotowe! System automatycznie wklei skrypt szablonu, a Wam pozostanie już tylko wysłanie gotowego dokumentu do klienta.

Dokładne instrukcje znajdziecie w artykule Szablony dokumentów.

2. Użyj naszego kodu CSS w wyglądzie swoich formularzy

Udostępniając Wam nasze formularze, zadbaliśmy o to, by były one w pełni customizowane. Oznacza to, że tylko Wy macie wpływ na to, jakie treści formularze zawierają, a także jak wyglądają. Jak sprawić, by formularz dobrze wyglądał na stronie? Nic prostszego! Wystarczy użyć jednego z naszych dwóch przykładowych stylów CSS.

Jak to działa?

Własny styl CSS sprawia, że formularz dobrze się prezentuje i jest spójny ze stroną. Jeśli nie jesteście znawcami CSSa, wystarczy, że wybierzecie jeden z dostępnych stylów CSS widocznych w konfiguracji formularzy. Podobnie jak w przypadku szablonu dokumentów, system automatycznie doda wybrany styl do ustawień formularza.

Proste? Dowiedzcie się więcej na temat tworzenia i konfiguracji formularzy i przeczytajcie artykuł Tworzenie formularzy

3. Ukryj dane wrażliwe swojego klienta w wynikach formularza

Kontynuując temat formularzy, chcemy Wam powiedzieć o jeszcze jednej istotnej funkcji, jaka pojawiła się w zeszłym miesiącu. Mowa o danych wrażliwych, którymi możecie zarządzać teraz również w obrębie formularzy.

Gdzie znaleźć dane wrażliwe i do czego służą?

Dane wrażliwe to numer telefonu i adres email. Jeśli nie chcecie, by pozostali użytkownicy mieli dostęp do bazy kontaktów Waszych klientów, wystarczy że zaznaczycie w edycji klienta checkbox Dane wrażliwe. Wtedy użytkownik będzie widział na karcie klienta wszystkie dane poza tymi. Dokładnie ten sam efekt uzyskacie, zaznaczając Dane wrażliwe w konfiguracji formularzy. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.

Dodatkowe informacje na ten temat znajdziecie w artykule Tworzenie formularzy.

 

4. Stwórz własny raport projektów

Własne raporty projektów to nic innego jak szablony dokumentów, o których tyle ostatnio słyszycie. Stworzycie je dokładnie w ten sam sposób co szablon umowy czy oferty.

Po co tworzyć własne raporty?

Jeśli chcecie, żeby Wasi pracownicy trzymali rękę na pulsie i efektywnie śledzili dane dotyczące projektów w Waszej firmie, jak najszybciej przygotujcie dla nich taki szablon raportu.
Tworzenie własnych wariantów raportów przydaje się, gdy wielokrotnie przygotowujemy zestawienia tych samych danych.Szablonów może być wiele, także każdy z użytkowników może mieć przygotowany raport uwzględniający jego potrzeby i wyświetlać w nim tylko potrzebne mu statystyki. To duże ułatwienie i oszczędność czasu.

Stwórzcie swój pierwszy własny raport projektów, posiłkując się artykułem Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu i klienta, dodanie raportu jest analogiczne jak w opisie.

5. Zarządzaj efektywniej swoimi mailami za pomocą folderów

Tworzenie folderów w skrzynce mailowej ma służyć lepszej organizacji pracy i efektywniejszej obsłudze zgłoszeń. Jeśli korzystacie w firmie z jednej skrzynki mailowej, a klienci zasypują Was mailami, nie dopuśćcie, by wszystkie znajdowały się w jednym folderze. Stwórzcie foldery tematycznie i dodajcie reguły, które będą kierować wiadomości do odpowiednich folderów.

Skorzystajcie przy tym z nowych ustawień dla folderów, które pozwolą Wam określić:

* dla kogo folder ma być widoczny
* co będzie się działo z pustymi folderami
* oraz czy maile ze statusem Rozwiązane mają się w nich wyświetlać

Zarządzanie mailami nigdy nie było prostsze. Przeczytajcie artykuł Foldery w inboxie i wypróbujcie nowe ustawienia.

 

6. Wysyłaj z Sugestera kampanie mailingowe

Cały czas rozbudowujemy nasz mass mailing. Tym razem dodaliśmy opcję, dzięki której będziecie pewni, że cyklicznie wysyłana kampania mailingowa za każdym razem trafi do wszystkich odbiorców z listy mailingowej. Wszystko za sprawą nowej funkcji Wysyłka tylko raz na dany email. Uwaga! Funkcja jest dostępna tylko przy automatycznych kampaniach.

Jak to działa?

Listy mailingowe w kampaniach są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, dlatego używając funkcji Wysyłka tylko raz na dany email system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.

Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.

Więcej na temat kampanii mailingowych znajdziecie, zaglądając do kategorii Email marketing w naszej bazie wiedzy.

7. Nowy mail powitalny dla użytkowników portalu klienta

Portal pozwala zbierać informacje o wszystkich zgłoszeniach Waszych klientów i jednocześnie umożliwia im na bieżąco monitorowanie wszystkich sprawy. Funkcja jest ciągle rozbudowywana. Ostatnio dodaliśmy możliwość generowania własnego maila powitalnego, jaki dostaje klient po zarejestrowaniu się do portalu. Dzięki temu wiadomość powitalna będzie dostosowana do ogólnych wymogów Waszej firmy. Jeśli potrzebujecie stworzyć taki mail, zajrzyjcie do artykułu Portal klienta - ustawienie wiadomości powitalnej.

 

8. Dodawaj szybciej załączniki do interesów i zadań

Na koniec informacja dotycząca drag&drop w Sugesterze. Mamy komplet! Od teraz jednym ruchem myszy możecie dodawać załączniki nie tylko w mailach, klientach i projektach, ale także interesach i zadaniach.

Zerknijcie do naszego artykułu Dodawanie, przeciąganie i pobieranie załączników żeby dowiedzieć się więcej.

 

To na tyle jeśli chodzi o miesiąc lipiec. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nowe funkcje. Kolejna porcja newsów już niebawem!

Blog Nowe funkcje

Oszczędzaj swój czas dzięki nowym funkcjom w Sugesterze - podsumowanie lipca 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-08-02

1. Oszczędzaj swój czas używając gotowych szablonów dokumentów

To że w Sugesterze możecie tworzyć umowy lub przygotowywać oferty dla swoich klientów już wiecie. Teraz chcemy Wam jeszcze udowodnić, że możecie to zrobić zupełnie sami, bez znajomości HTML, a nawet naszej pomocy.
Wszystko za sprawą gotowych szablonów, które dodaliśmy. Na razie domyślne szablony są 3, ale obiecujemy, że będzie ich więcej!

Gotowe szablony dokumentów - gdzie ich szukać?

* wystarczy wejść w interes lub klienta, dla którego przygotowujecie dokument
* kliknąć Dodaj własny szablon
* wybrać domyślny szablon, na podstawie którego tworzycie dokument

Gotowe! System automatycznie wklei skrypt szablonu, a Wam pozostanie już tylko wysłanie gotowego dokumentu do klienta.

Dokładne instrukcje znajdziecie w artykule Szablony dokumentów.

2. Użyj naszego kodu CSS w wyglądzie swoich formularzy

Udostępniając Wam nasze formularze, zadbaliśmy o to, by były one w pełni customizowane. Oznacza to, że tylko Wy macie wpływ na to, jakie treści formularze zawierają, a także jak wyglądają. Jak sprawić, by formularz dobrze wyglądał na stronie? Nic prostszego! Wystarczy użyć jednego z naszych dwóch przykładowych stylów CSS.

Jak to działa?

Własny styl CSS sprawia, że formularz dobrze się prezentuje i jest spójny ze stroną. Jeśli nie jesteście znawcami CSSa, wystarczy, że wybierzecie jeden z dostępnych stylów CSS widocznych w konfiguracji formularzy. Podobnie jak w przypadku szablonu dokumentów, system automatycznie doda wybrany styl do ustawień formularza.

Proste? Dowiedzcie się więcej na temat tworzenia i konfiguracji formularzy i przeczytajcie artykuł Tworzenie formularzy

3. Ukryj dane wrażliwe swojego klienta w wynikach formularza

Kontynuując temat formularzy, chcemy Wam powiedzieć o jeszcze jednej istotnej funkcji, jaka pojawiła się w zeszłym miesiącu. Mowa o danych wrażliwych, którymi możecie zarządzać teraz również w obrębie formularzy.

Gdzie znaleźć dane wrażliwe i do czego służą?

Dane wrażliwe to numer telefonu i adres email. Jeśli nie chcecie, by pozostali użytkownicy mieli dostęp do bazy kontaktów Waszych klientów, wystarczy że zaznaczycie w edycji klienta checkbox Dane wrażliwe. Wtedy użytkownik będzie widział na karcie klienta wszystkie dane poza tymi. Dokładnie ten sam efekt uzyskacie, zaznaczając Dane wrażliwe w konfiguracji formularzy. Funkcja ta przydaje się np w sytuacji, kiedy jeden pracownik jest oddelegowany do analizy i wstępnej obsługi formularza, a do kontaktu z klientem wyznaczony jest już ktoś inny z Waszego teamu.

Dodatkowe informacje na ten temat znajdziecie w artykule Tworzenie formularzy.

 

4. Stwórz własny raport projektów

Własne raporty projektów to nic innego jak szablony dokumentów, o których tyle ostatnio słyszycie. Stworzycie je dokładnie w ten sam sposób co szablon umowy czy oferty.

Po co tworzyć własne raporty?

Jeśli chcecie, żeby Wasi pracownicy trzymali rękę na pulsie i efektywnie śledzili dane dotyczące projektów w Waszej firmie, jak najszybciej przygotujcie dla nich taki szablon raportu.
Tworzenie własnych wariantów raportów przydaje się, gdy wielokrotnie przygotowujemy zestawienia tych samych danych.Szablonów może być wiele, także każdy z użytkowników może mieć przygotowany raport uwzględniający jego potrzeby i wyświetlać w nim tylko potrzebne mu statystyki. To duże ułatwienie i oszczędność czasu.

Stwórzcie swój pierwszy własny raport projektów, posiłkując się artykułem Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu i klienta, dodanie raportu jest analogiczne jak w opisie.

5. Zarządzaj efektywniej swoimi mailami za pomocą folderów

Tworzenie folderów w skrzynce mailowej ma służyć lepszej organizacji pracy i efektywniejszej obsłudze zgłoszeń. Jeśli korzystacie w firmie z jednej skrzynki mailowej, a klienci zasypują Was mailami, nie dopuśćcie, by wszystkie znajdowały się w jednym folderze. Stwórzcie foldery tematycznie i dodajcie reguły, które będą kierować wiadomości do odpowiednich folderów.

Skorzystajcie przy tym z nowych ustawień dla folderów, które pozwolą Wam określić:

* dla kogo folder ma być widoczny
* co będzie się działo z pustymi folderami
* oraz czy maile ze statusem Rozwiązane mają się w nich wyświetlać

Zarządzanie mailami nigdy nie było prostsze. Przeczytajcie artykuł Foldery w inboxie i wypróbujcie nowe ustawienia.

 

6. Wysyłaj z Sugestera kampanie mailingowe

Cały czas rozbudowujemy nasz mass mailing. Tym razem dodaliśmy opcję, dzięki której będziecie pewni, że cyklicznie wysyłana kampania mailingowa za każdym razem trafi do wszystkich odbiorców z listy mailingowej. Wszystko za sprawą nowej funkcji Wysyłka tylko raz na dany email. Uwaga! Funkcja jest dostępna tylko przy automatycznych kampaniach.

Jak to działa?

Listy mailingowe w kampaniach są dynamiczne i codziennie może przybyć kilku nowych odbiorców, dlatego używając funkcji Wysyłka tylko raz na dany email system sprawdza, do kogo wysłał już mailing i przy następnej wysyłce rozsyła wiadomość tylko do tych adresatów, którzy jej jeszcze nie otrzymali.

Często zdarza się jednak tak, że chcecie wysyłać daną kampanię za każdym razem do tej samej grupy odbiorców, na przykład jeśli prowadzicie biuro rachunkowe i co miesiąc chcecie przypominać swoim klientom o zapłaceniu składek. Sugester umożliwia Wam wysyłanie cyklicznych kampanii do tych samych adresatów. Wystarczy, że checkbox Wysyłka tylko raz na dany email zostawicie odznaczony.

Więcej na temat kampanii mailingowych znajdziecie, zaglądając do kategorii Email marketing w naszej bazie wiedzy.

7. Nowy mail powitalny dla użytkowników portalu klienta

Portal pozwala zbierać informacje o wszystkich zgłoszeniach Waszych klientów i jednocześnie umożliwia im na bieżąco monitorowanie wszystkich sprawy. Funkcja jest ciągle rozbudowywana. Ostatnio dodaliśmy możliwość generowania własnego maila powitalnego, jaki dostaje klient po zarejestrowaniu się do portalu. Dzięki temu wiadomość powitalna będzie dostosowana do ogólnych wymogów Waszej firmy. Jeśli potrzebujecie stworzyć taki mail, zajrzyjcie do artykułu Portal klienta - ustawienie wiadomości powitalnej.

 

8. Dodawaj szybciej załączniki do interesów i zadań

Na koniec informacja dotycząca drag&drop w Sugesterze. Mamy komplet! Od teraz jednym ruchem myszy możecie dodawać załączniki nie tylko w mailach, klientach i projektach, ale także interesach i zadaniach.

Zerknijcie do naszego artykułu Dodawanie, przeciąganie i pobieranie załączników żeby dowiedzieć się więcej.

 

To na tyle jeśli chodzi o miesiąc lipiec. Mamy nadzieję, że spodobają Wam się nowe funkcje. Kolejna porcja newsów już niebawem!

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.