Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Sylwia Cerecka, 2017-09-08
Wszystkich, którzy szukali prostego połączenia CRM-program do fakturowania zachęcamy do integracji z naszym produktem Fakturownia.pl. Teraz cała integracja zajmuje dosłownie chwilę, a korzyści z niej płynące są niezliczone:
Co zyskujecie?
* zintegrowane narzędzie do zarządzania bazą klientów i wystawiania faktur * wspólną bazę klientów widoczną w obu systemach * możliwość wystawiania faktur na podstawie stworzonego w CRMie interesu * automatyczne dodawanie interesu w CRMie w momencie wystawienia faktury * przełączanie się między systemami za pomocą jednej zakładki, bez konieczności osobnego logowania
Dla kogo integracja?
Dla wszystkich tych, którzy prowadzą działalność i muszą wystawiać faktury. Dla tych, którzy chcą oszczędzić czas i mieć wszystkie informacje na temat swoich klientów w jednym miejscu, a także dla tych, którzy nie chcą zajmować się wystawianiem faktur i chcą zlecić to swoim pracownikom.
Co się zmieniło?
Dla tych, którzy korzystają już z integracji w ekspresowym skrócie - po pierwsze znacznie uprościliśmy sam proces integracji, po drugie rozszerzyliśmy uprawnienia dla użytkowników.
1. włączenie integracji - wszystko dzieje się za sprawą jednego checkboxa Integracja z Fakturownią. Wystarczy go zaznaczyć, zapisać zmiany i gotowe! 2. uprawnienia dla userów - od teraz każdy user z uprawnieniami Użytkownik może przełączać się między CRMem a Fakturownią bez konieczności dodatkowego logowania, a co ważniejsze może jednym kliknięciem z poziomu interesu w Sugesterze przejść do wystawienia faktury (wcześniej opcja dostępna tylko dla adminów) 3. pojawiło się dodatkowe okno informujące, którzy użytkownicy są zgodni w obu systemach, a których należy uzgodnić, by mogli się swobodnie przełączać i korzystać z funkcji 4. informacja o błędnym API Tokenie z Fakturowni - jeśli w Sugesterze był podany API Token z Fakturowni usera, który został z Fakturowni usunięty
Jeśli chcecie się dowiedzieć jak dokładnie wygląda integracja i na czym polega, przeczytajcie artykuł Integracja z Fakturownia.pl - synchronizacja klientów i faktur jako interesy.
Serwis Ebay to ogólnoświatowy serwis aukcji internetowych. Dzięki niemu możecie sprzedać i kupić niemal wszystko. Jeśli korzystacie z tego rozwiązania, dużo sprzedajecie, a nowych klientów wciąż przybywa, dobrze by było mieć ich wszystkich w jednym miejscu. Jeszcze lepiej by było, gdyby w tym samym miejscu znajdowała się też cała historia komunikacji sprzedażowej i posprzedażowej z tymi klientami. I tu z pomocą przychodzi Sugester! Dodaliśmy bowiem możliwość tworzenia w naszym systemie nowych klientów na podstawie powiadomień z Ebaya.
Przekierowanie powiadomień z Ebaya umożliwia: * tworzenie w Sugesterze klienta jeszcze przed dokonaniem zakupu przez kupującego, jeśli ten zgłosi się do Ciebie z pytaniem * aktualizację danych klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży * zachowanie informacji w systemie odnośnie płatności
Integracja z platformą Ebay pozwala na pobieranie informacji z trzech etapów zakupów na Ebayu - od zamówienia, przez zakup, po potwierdzenie płatności. Wykorzystując tę funkcjonalność zbudujecie uporządkowaną bazę klientów i oszczędzicie swój czas przy zarządzaniu nią.
Dowiedzcie się jak działa funkcja i jak ją aktywować - Tworzenie klienta z powiadomień Ebay.
Ta zmiana powstała z myślą o wszystkich tych, którzy intensywnie korzystają z naszych formularzy i codziennie muszą przeglądać, a także analizować ich wyniki. Aby znacznie ułatwić Wam zadanie, zmieniliśmy sposób wyświetlania przez nas tabeli wyników. O ile wcześniej przy długich opisach analiza informacji zawartych w formularzu mogła zabierać nieco więcej czasu, o tyle teraz każdy dłuższy opis jest wyświetlany w tabeli fragmentarycznie, a dopiero najechanie na niego powoduje, że cała treść wyświetla się w dodatkowym okienku. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia czytanie wyników, szczególnie jeśli formularz zawiera wiele zróżnicowanych i opisowych pól. Zresztą jeśli korzystacie z naszych formularzy, to wejdźcie w wyniki i zobaczcie sami! A wszystko o formularzach znajdziecie w artykułach Tworzenie formularzy oraz Zaawansowana konfiguracja formularzy.
Dodaliśmy w sierpniu możliwość definiowania własnych statusów w projektach, podobnie jak jest to w zadaniach, emailach, interesach czy klientach. Do tego doszła jeszcze zmiana w numeracji - od dzisiaj sami możecie określić jak format numeracji przy projektach jest dla Was najbardziej odpowiedni.
Wszystko po to, by system jeszcze bardziej przystosować do Waszych indywidualnych potrzeb.
Co zyskujesz?
* usystematyzowanie procesu prowadzenia projektów * kontrolę nad wszystkimi etapami projektu * monitoring nowych i realizację trwających projektów
Więcej na temat dodawania statusów i numeracji do projektu znajdziecie w artykułach Zarządzanie statusami projektów oraz Numerowanie projektów.
Oczywiście wersja robocza w Sugesterze to żadna nowość. Nowością jest natomiast sposób,w jaki zachowuje się post przy jego odzyskiwaniu. Oto co zdziałały nasze małe poprawki:
* w odzyskiwanym poście uzupełnia się adres odbiorcy - czego wcześniej nie było * post przypisuje się do wątku, w ramach którego był tworzony mail - tego również nie było
Nie było też możliwości kasowania postów z folderu Wersja robocza, co również dodaliśmy.
Dlatego teraz, jeśli musicie z jakiegoś powodu przerwać pisanie wiadomości i nie chcecie utracić napisanej dotychczas treści, po prostu kliknijcie ikonkę dyskietki w oknie wysyłki maila i wróćcie do niego w dogodnej chwili, wchodząc w folder Wersje robocze. Więcej na ten temat dowiecie się z artykułu Wersje robocze maili.
Opcja dla wszystkich tych, którzy nie lubią klikania, a przede wszystkim cenią swój czas w pracy.
Jak to działa?
Jesteście w widoku zadania, które powiązane jest z interesem dla danego klienta. Chcecie szybko sprawdzić najważniejsze informacje w tym interesie. Wystarczy, że klikniecie w link z nazwą interesu jaki wyświetlamy po prawej stronie w widoku zadania, a system przeniesie Was do widoku tego interesu. Prosta i szybka komunikacja między zadaniem a interesem. Ale w Sugesterze przecież o to właśnie chodzi!
Po co używać oznaczeń w postaci ikonek na profilu użytkownika? Odpowiedź jest bardzo prosta - by graficznie go wyróżnić spośród całej listy pozostałych userów.
Jeśli potrzebujesz oznaczyć na liście pracownika, który w tym tygodniu jest na przykład na supporcie technicznym w Twojej firmie, wejdź w profil tego użytkownika i oznacz go ikonką. Ten prosty zabieg spowoduje, że pracownicy będą wiedzieć do kogo zwrócić się o pomoc i nie będzie już mowy o nieporozumieniach.
Jeśli chcecie wypróbować nowe ustawienia na profilu usera, zajrzyjcie do artykułu Graficzne oznaczenia użytkowników na liście.
Na koniec istotna informacja dotycząca uprawnień przy wysyłaniu kampanii mailingowych. Ponieważ w Sugesterze uprawnienia do wysyłania mailingu mają tylko admini, na liście przygotowanych kampanii dodaliśmy specjalne oznaczenie przy nazwisku wszystkich tych, którzy wysyłać kampanii nie mogą. A nie mogą jej wysyłać wszyscy oprócz admina i właściciela konta. Wszystko po to, by osoby zarządzające miały większą kontrolę nad wiadomościami jakie wychodzą w imieniu ich firmy z systemu. Aby zbytnio nie komplikować sprawy, pozwalamy jednak pracownikowi z rolą Użytkownik przygotować kampanię, natomiast ostatnie słowo oraz kliknięcie przycisku Rozpocznij wysyłanie należy zawsze do admina.
Wszystkich chętnych do zapoznania się z naszym mailingiem, zapraszamy do skorzystania z naszej bazy wiedzy, z kategorii Email marketing.
Mamy nadzieję, że wszystkie nowe funkcje przypadną Wam do gustu i już dziś zaczniecie z nich korzystać! Tymczasem do usłyszenia za miesiąc!
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!