Sugester dla e-commerce

author Magda, 2018-11-05

Jesteś właścicielem e-sklepu? A może w najbliższym czasie planujesz nim zostać? Sprawdź, jakie rozwiązania wdrożyć, aby zautomatyzować najważniejsze procesy e-commerce i… sprzedawać więcej.

Czytaj całość

Widget Autocall na Twoją stronę, Eksport timesheetu do xls, tagi do rozmów VOIP i wiele innych czyli podsumowanie września 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-10-05

W zeszłym miesiącu pojawiły się u nas nie tylko funkcje, o które od dawna pytaliście, jak eksport raportu czasu pracy do pliku xls czy możliwość nadawania tagów rozmowom w VOIP. Wrześniowe nowości to przede wszystkim rewolucja dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszego modułu VOIP lub się do tego przymierzają. Udostępniliśmy Wam niesamowite narzędzie do zwiększenia sprzedaży w Waszej firmie i generowania większej liczby leadów. Mowa o funkcji autocall, czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta w ciągu 30 sekund! Zainteresowani? Przeczytajcie więcej

Czytaj całość

Idealna komunikacja na czacie - jak zadbać o przepływ wiadomości?

author Sylwia Cerecka, 2018-09-05

Czaty internetowe - kiedyś stosowane do prywatnych konwersacji - dziś stają się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji w sieci dla firm. Choć kojarzą się ciągle ze swobodą wypowiedzi, używane do kontaktów biznesowych powinny być używane zgodnie z kilkoma zasadami.

Czytaj całość

Cofanie wysyłki maila, korzystanie z wielu walut i ustawienia domyślnej waluty dla konta, udogodnienia w sortowaniu plików i wiele innych czyli podsumowanie lipca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-08-14

Co miesiąc w tym miejscu podsumowujemy nasze działania i przypominamy Wam o najważniejszych funkcjach jakie pojawiły się w systemie w ciągu ostatnich 30 dni. Wszystko po to, żebyście czerpali jeszcze więcej korzyści z naszego produktu i systematycznie wdrażali co raz to nowe funkcje , które ułatwią Wam życie:) Tym razem przypominamy, że w Sugesterze istnieje już możliwość cofnięcia wysłanego maila, możecie też pracować na obcych walutach, a nawet ustawić domyślną walutę dla całego konta oraz zdefiniować rodzaje szablonów maili do komunikacji z klientem.

Czytaj całość

Czat kontra telefonia internetowa... Jaki kanał kontaktu z klientem wybrać dla swojej firmy?

author Sylwia, 2018-08-08

Skuteczna komunikacja z klientem zwiększa nie tylko jego zadowolenie, ale też przywiązanie do danej marki oraz sprzedaż. Wśród wielu dostępnych kanałów komunikacji takich jak: poczta elektroniczna, faks, komunikator internetowy (Skype), poczta tradycyjna, kontakt osobisty, livechat czy telefon, te dwa ostatnie są ostatnio chętnie wybieranymi rozwiązaniami. Bo i nietrudno to wdrożyć, i koszty obsługi nie są wygórowane. A zintegrowane z dobrym systemem CRM stają się idealnym uzupełnieniem historii klienta. Pamiętaj jednak, że zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązanie, warto poświęcić chwilę, by poznać wszystkie jego “za” i “przeciw”.

Czytaj całość

Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?

author Artur Juźwik, 2018-07-25

Urlop pracowników nie oznacza wakacji dla całej firmy. Komunikacja z klientem musi pozostać na niezmiennie wysokim poziomie - niezależnie od pory roku czy zmniejszonej liczebności zespołu. Prawidłowa obsługa w tak newralgicznym okresie jak czas urlopowy możliwa jest przy zachowaniu kilku zasad i wdrożeniu systemów usprawniających informację.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.