Zespół Sugester.pl, 2015-10-12
Z przyjemnością informujemy, że modułu czatu w Sugesterze jest jest już dostępny!
Czat to bardzo wygodna forma nawiązywania kontaktów z klientami. Nie zawsze możemy liczyć na to, że osoba zainteresowana naszymi usługami wykona telefon czy napisze maila. Skontaktowanie się z pracownikiem na czacie jest dużo prostsze i zwiększa szanse, że dana osoba szybko uzyska odpowiedź na swoje pytania i skorzysta z naszych usług.
Prowadzenie rozmów z klientami na czacie to wygoda także dla pracowników Twojej firmy. Taka formuła komunikacji pozwala na większą swobodę i angażuje mniej uwagi, niż pozostałe kanały. Łatwo można też prowadzić kilka rozmów jednocześnie, co w przypadku np. rozmów telefonicznych jest niewykonalne.
Stworzyliśmy nasz czat tak, aby był maksymalnie prosty w obsłudze i instalacji. Żeby osadzić go na swojej stronie wystarczy wkleić do jej źródła kawałek kodu - i już. Nie potrzeba żadnej dodatkowej konfiguracji: klienci mogą się z tobą kontaktować, a nowe konwersacje będą wyświetlały się w głównym widoku twojego konta na Sugesterze.
Jeśli chcesz, możesz też dostosować wygląd naszego czatu do swoich wymagań. W łatwy sposób zmienisz jego tytuł, położenie, nazwę rozmówcy, wersję językową czy tekst zachęcający do kontaktu. Oferujemy też 6 wersji kolorystycznych, dzięki którym łatwo dopasujesz widget do wyglądu swojej strony.
Więcej informacji o naszym czacie znajdziesz na dedykowanej podstronie Sugester czat. Chcesz dowiedzieć się jak uruchomić czat na własnej stronie? Zajrzyj do tego artykułu w naszej bazie wiedzy.