globe
Wgrywanie bazy kontaktów z plików xls lub csv »

Masz przygotowaną w excelu listę kontaktów do których chcesz wysłać mailing z Sugestera? Jednym kliknięciem wgrasz całą swoją bazę kontaktów do systemu »

globe
Tworzenie dynamicznych list mailngowych »

Sugester umożliwia tworzenie dynamicznych list mailingowych. Oznacza to, jeśli dodany przez Ciebie w CRMie nowy klient spełnia określone warunki, to automatycznie zostanie dodany do konkretnej listy mailingowej. »

globe
Rezygnacja z mailingu/ automatyczne wypisanie się »

Sugester umożliwia odbiorcom rezygnację z otrzymywania wiadomości email za pomocą linku unsubscribe, który “doklejany” jest za każdym razem do maila w kampanii. »

globe
Wysyłanie wiadomości do wybranych kontaktów »

Niezależnie od tego ile masz kontaktów w swojej bazie, możesz wysłać mailing tylko do wybranych z nich. Wszystko za pomocą precyzyjnych list kontaktowych, gdzie sam określasz czy kontakt ma się znaleźć na liście odbiorców Twojego mailingu. »

globe
Zarządzanie listami odbiorców »

Umiejętne zarządzanie listą odbiorców to klucz do sukcesu. Zadbaj, by Twoja baza odbiorców była aktualna, przejrzysta i by znajdowały się na niej tylko potrzebne adresy email. »

globe
Projektowanie szablonów emaili »

Zaprojektuj unikalną i profesjonalną wiadomość w oparciu o szablon w formacie HTML lub za pomocą prostego edytora graficznego dla Twoich masowych wysyłek »

globe
Badanie skuteczności kampanii »

Sugester pozwala Ci w łatwy sposób śledzić wyniki Twojej kampanii i na ich podstawie planować kolejne kroki. »

globe
Integracja z własnym dostawcą SMTP »

Cofanie wysyłki maila - Unikaj nieporozumień i niepotrzebnego stresu z powodu błędnie wysłanych maili. Wysłałeś wiadomość do szefa zamiast kolegi? Mail wyszedł z Twojej prywatnej skrzynki zamiast firmowej? Cofnij jego wysyłkę dzięki odpowiedniej opcji w Sugesterze! »

globe
Integracja z systemem CRM »

Korzystanie z modułu VOIP jest niezwykle wygodne, szczególnie jeśli obsługa klientów w Twojej firmie odbywa się głównie drogą telefoniczną. Wystarczy, że zapiszesz dzwoniącego w systemie jako klienta i od tej chwili każde połączenie z nim, notatka stworzona do rozmowy czy zadanie będzie widoczne na karcie tego klienta w CRMie. Mając wszystkie informacje w jednym miejscu łatwiej jest podnieść jakość obsługi czy wyjść z propozycją sprzedaży. Unikasz też sytuacji, że ważne informacje giną gdzieś po drodze, wszystko jest w jednym miejscu, bez przełączania się między różnymi aplikacjami. »

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.