clipboard
Autocall »

Jeśli chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, szukasz potencjalnych klientów i nie chcesz tracić dodatkowych leadów, na które jest szansa poza godzinami pracy Twojego biura, włącz widgetu Autocall na swoim koncie.

star
Szybkie dodawanie zadania z poziomu listy połaczeń »

Jeśli podczas rozmowy z klientem, umawiasz się z nim np na wysłanie oferty lub kontakt w innym terminie - zrób zadanie, żeby o niczym nie zapomnieć

chat
Szybkie dodawanie klienta z poziomu listy połączeń »

zapisuj każdy numer telefonu z jakim rozmawiasz w bazie. Przy kolejnym kontakcie zaskoczysz rozmówcę powitaniem go po imieniu lub nawiązaniem do poprzedniej konwersacji

art
Wyszukiwarka »

Potrzebujesz szybko sprawdzić liczbę połączeń w danym dniu lub przejrzeć rozmowy danego konsultanta? Skorzystaj z prostej wyszukiwarki w module VOIP.

chat
Tagowanie rozmów w voip »

Korzystaj z tagów do rozmów VOIP, by być na bieżąco z jakimi tematami najczęściej dzwonią do Ciebie klienci

globe
Integracja z crm »

Korzystając z modułu VOIP każde połączenie jest zapisane i podpięte do odpowiedniego klienta w CRMie. Dzięki temu zachowujesz wszystkie informacje o kontakcie z tym klientem w jednym miejscu.

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.